🎉 10% تخفیف به مدت محدود فقط تا 10 اردیبهشت

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران

لباسشویی جزو وسایل پرکاربرد در هر خانه می باشد. لباسشویی سامسونگ جزو بهترین برند های لباسشویی می باشد که در صورت خرابی قطعات ممکن است از کار بیفتد و افراد اهل منزل را دچار مشکل کند. برند سامسونگ جزو برند های خارجی محبوب می باشد از همین رو برای تعمیرات این نوع از ماشین های لباسشویی باید دقت لازم را به عمل آورد. بهتر است از تعمیرکاران خبره برای تعمیر لباسشویی خود استفاده کنید تا مشکلات بیشتری برای لباسشویی شما ایجاد نشود.

درخواست تعمیرات آنلاین
غرب تهران 021-44165442
شرق تهران 021-77661482
شمال تهران 021-26705375
جنوب تهران 021-55836328

نمایندگی تعمیرات برد لباسشویی Samsung در تهران

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات
تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

بررسی هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ:

ممکن است برای هر لباسشویی و وسایل خانه مشکلاتی پیش بیاید و نیاز به تعمیر داشته باشد. لباسشویی یکی از وسایل پر کاربرد در خانه ها می باشد.امروز قرار است در ژاو سرویس به این مسئله بپردازیم که هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در سال 1402 چقدر است. آیا تعمیر برد لباسشویی سامسونگ Samsung ارزش دارد؟ یا بهتر است آن را تعویض نماییم؟

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ چقدر است؟

به طور کلی هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ بسته به نوع و مدل لباسشویی می باشد. شما ابتدا باید مدل لباسشویی خود را پیدا نمایید و در ادامه با یک تعمیرکار خبره تماس حاصل فرمایید تا برای تعمیر برد لباسشویی اقدام کنند. برای مثال ممکن است قطعه ای از برد لباسشویی سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد و یا کل برد لباسشویی شما سوخته باشد و به طور کلی آن را تعویض نمایید. در این صورت هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ متغیر است.

از طرف دیگر یکی از مواردی که در هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ تفاوت ایجاد می کند، نوع برند آن می باشد. در صورتی که برند لباسشویی شما سامسونگ نباید و یک برند ایرانی باشد قطعا نیاز به پرداخت هزینه کمتری خواهید بود. هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ قطعا بیشتر از از لباسشویی های ایرانی می باشد.

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگبین 800.000 هزارتومان تا 2.000.000 میلیون تومان متغیر

ممکن است برد الکترونیکی لباسشویی کد و یا خطایی را نشان دهد. قطعا با وجود این کد و اخطار، لباسشویی دیگر کارکرد گذشته را نداشته باشد. از همین رو می توانید اقدام برای تعمیر لباسشویی کنید. ممکن است وجود این کد باعث مشکلات دیگر در لباسشویی شود.

به دلیل نوسانات ارزی که وجود دارد و قیمت هایی که هر ماه متغیر هستند بهتر است با یک مجموعه تعمیر لباسشویی تماس حاصل نمایید تا از قیمت دقیق و به روز تعمیر برد لباسشویی سامسونگ Samsung مطلع شوید. شما می توانید با پشتیبانی ژاو سرویس تماس حاصل فرمایید تا از قیمت دقیق تعمیر برد لباسشویی مطلع شوید.

بهتر است تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ را به یک مجموعه خبره بسپارید تا تعمیرات به بهترین شکل صورت بگیرند و مشکل دیگری بر روی دیگر قطعات لباسشویی ایجاد نکند.

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

هزینه تعمیر و تعویض بلبرینگ لباسشویی سامسونگ چقدر است؟

بلبرینگ هم مانند برد لباسشویی جزو قطعاتی می باشد که در صورت خرابی، سبب می شود تا ماشین لباسشویی از کار بیفتد. مشکل در بلبرینگ ممکن  است به علت خرابی کاسه نمد و سه نظام لباسشویی باشد از همین رو باعث می شود تا لباسشویی دیگر کار نکند. هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ Samsung مانند هزینه تعمیر بلبرینگ لباسشویی می باشد.

هزینه تعمیر این قطعه ممکن است به برند و نوسانات قیمت بستگی داشته باشد. از همین رو برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید با پشتیبانی مجموعه تماس حاصل فرمایید تا از قیمت به روز مطلع شوند. یکی از نکاتی که در هنگام تعمیر این قطعه باید بدانید این است که تمامی قطعات لباسشویی باید باز شوند تا تعمیرکار متوجه شود مشکل در کدام یک از قطعات است از همین رو تعمیر لباسشویی ممکن است بیشتر زمان ببرد.

مشاهده  تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران

 

هزینه تعمیر و سرویس لباسشویی چقدر است؟

در ادامه مقاله هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ  به هزینه سرویس لباسشویی می پردازیم. سرویس لباسشویی ممکن است به موارد بسیاری بستگی داشته باشد. به طور کلی هزینه سرویس و تعمیر لباسشویی به شرکت خدماتی که برای تعمیر لباسشویی اقدام می کنند، بستگی دارد. نسبت به تجربه و نحوه کارکرد شرکت خدماتی و نوع ضمانت نامه ای که شرکت خدماتی به شما ارائه می دهد هزینه ها متغیر می باشد. هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

قطعات ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم یا تعویض ؟

سوالی که برای همه افراد ممکن است پیش بیاید این است که بهتر است در صورت خرابی قطعات ماشین لباسشویی آن ها را تعویض کنیم یا تعمیر؟ در ادامه مقاله هزینه تعمیر برد لباسشویی به این مسئله می پردازیم.

در واقع باید گفت که هزینه تعمیر قطعات لباسشویی برای افرادی که می خواهند هزینه کمتری را بپردازند منطقی تر است. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تعمیر قطعات ایجاد شود، این مورد می باشد که ممکن است پس از کار با لباسشویی دوباره قطعه مورد نظر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. البته لازم به ذکر است که در صورتی که تعمیر قطعات را به ژاو سرویس بسپارید، تا 6 ماه برای تعویض و تعمیر قطعات ضمانت نامه به شما ارائه می دهند تا در صورت خرابی مجدد قطعه ان را به صورت رایگان برای شما تعمیر نمایند.

در رابطه به پاسخ به سوال بالا باید بگوییم که بهتر است قطعاتی که دچار سوختگی شدند را تعویض نمایید. البته تعویض و یا تعمیر قطعات بسته به نظر شما می باشد.

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

عوامل موثر بر تعیین قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ:

  • استفاده کردن از قطعات یا وسایل اورجینال یا غیر اورجینالی که برای (تعویض استفاده می‌شود در صورت نیاز)
  • گارانتی دستگاه مشخص کننده قیمت تعمیرات است.
  • برند دستگاه شما در میزان هزینه های قطعات موثر است.
  • تعویض یا تعمیر کردن در هزینه ها موثر است. معمولا تعویض هزینه بیشتری از تعمیر دارد.
  • کدام قسمت آسیب دیده باشد و نوع آسیب و میزان آسیب هم بسیار تاثیر دارد.
  • از اعتبار شرکت خدماتی تعمیرات لباسشویی اطمینان حاصل نمایید.
  • از راه دادن افراد متفرقه و بی نشان در محل خود بابت تعمیرات لباسشویی خودداری نمایید. (تمامی پرسنل ژاو سرویس با لباس فرم در محل حاضر میشوند.)
  • مجموعه ژاو سرویس نمایندگی تعمیرات لباسشویی با شعبات مختلف در سراسر تهران، ضمانتنامه رسمی و استفاده از قطعات فابریک همان برند در خدمت شما عزیزان میباشد.

هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در نمایندگی:

قطعا هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در نمایندگی به علت داشتن نرخ اتحادیه بسیار کمتر از دیگر مجموعه های تعمیر می باشند. با سپردن ماشین لباسشویی خود به نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی سامسونگ می توانید علاوه بر گرفتن ضمانت نامه، می توانید از خدمات پس از فروش نیز استفاده نمایید. در نمایندگی ها تمامی خدمات به نسبت نرخ اتحادیه مشخص می شوند.

بخش دیگری از هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ Samsung  برای ایاب و ذهاب تعمیرکاران به منزل شما می باشد. شما می توانید بدون نگرانی درخواست تعمیرکار خبره بدهید تا در کمترین زمان ممکن برای انجام تعمیرات و خدمات به منزل شما اقدام نمایند. هزینه ایاب و ذهاب مخصوصا در شهر های بزرگی مانند تهران ممکن است با سایر شهر ها متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است با نزدیکترین شعبه در نزدیک منزل خود تماس حاصل فرمایید.

مشاهده  تعمیرات مایکروفر فلر

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران در شرق تهران

نارمک، حکیمیه، شیان، تهرانپارس، ارتش، افسریه، آهنگ، رسالت، پیروزی، سید خندان، لویزان

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران در شمال تهران

پل رومی، دولت، سعدآباد، جمشیدیه، میرداماد، شمیرانات، جماران، پاسداران، ظفر، فرشته، الهیه، زعفرانیه، اقدسیه، بلوار کاوه، آجودانیه، شریعتی، آتی ساز، کامرانیه، نیاوران، سعادت آباد، جردن، دیباجی، فرمانیه، اندرزگو، تجریش، زرگنده، شهرک غرب

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران در غرب تهران

بلوار فردوس شرق و غرب، مرزداران، توحید، سردار جنگل، تهرانسر، پونک، خلیج فارس، آیت الله کاشانی، آریاشهر، کن، صادقیه، شهرک راه آهن، شهر زیبا، دریاچه چیتگر، جنت آباد (شمالی جنوبی)، ستارخان

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران در مرکز تهران

عباس آباد، میدان ونک، شهرک آزمایش، امیر آباد، انقلاب، شیخ بهایی، جلال آل احمد، فاطمی، کارگر شمالی، شهرک والفجر، میدان ولیعصر، شهر آرا، یوسف آباد، مطهری، خیابان ولیعصر، گیشا

هزینه تعمیر برد لباسشویی سامسونگ در تهران در جنوب تهران

قزوین، شادآباد، شهر ری، نازی آباد، انقلاب، باقر شهر، آزادی، یافت آباد، حافظ، خانی آباد، راه آهن، عبدل آباد، جوادیه، نواب، جمهوری، ورامین، منیریه، شاهپور، مهرآباد، ولیعصر
اشتراک در
اطلاع از

0 نظر و یا سوال خود را بپرسید
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدمات تعمیرات در سراسر تهران

واتس اپ phon تماس فوری واتس اپ درخواست آنلاین